cows,cows everywhere

 
2 bilder från förra helgen när jag fotade kossorna, blev dock inte så många bilder då jag gärna vill hålla lite avstånd till dem vilket inte riktigt gick eftersom den gärna ville vara nära mig. Första hela skolveckan har iallafall gått jättebra! Vi har även fått vår första fotouppgift att fota och temat är "drömma". Har lite aningar om bilder jag kan fota, tur att man har några veckor på sig så man får den perfekta bilden. Annars så ska jag snart gå på surflektion i Halmstad vilket ska bli awesoome! Har väntat på detta hela sommaren men eftersom det måste vara bra vågor så har det dröjt lite. Hoppas att bloggningen blir bättre nu när skolan har börjat, men velar lite fram och tillbaka ifall jag verkligen vill fortsätta blogga. Kanske blir lite mindre bloggning, eller inte. Får se hur jag gör haha!
 
 

Postat av: maria at inredningsvis

AWWW vad MYSIGA får mmig vilja bo på landet haha :) Hoppas att ni har det lika sommarsoligt idag som här i Götet.

Ny post ute..Ett Danskt drömhem ingen får missa :)

Ha en härlig dag

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

2014-09-10 @ 11:49:28
URL: http://inredningsvis.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du blogg?

Kommentar: