Presentation - Emma & Melros

 
 
Hej på er! Välkommen till min nya blogg, tänkte att jag kunde börja med att presentera mig oss lite. Hästen på bilden heter iallafall Melrós. Hon är en 20årig islandshäst och är även en femgångare, dock inte så ren i varken tölten eller passen. Mellis som hon även kallas har jag haft på foder sedan Maj, 2013. Hon är en väldigt speciell häst vill jag säga, envis och vill ha saker och ting på sitt sätt. ;) Vi strävar efter ett partnerskap där båda har tycke och talan och vi håller även på en del med PNH. 
Jag själv för den delen, heter Emma. Jag är 15år och har hållit på med hästar sedan 5 år tillbaka. Jag är rätt envis av mig och har inte så bra tålamod heller för den delen. Jag älskar även att fotografera och redigera och julen 2012 fick jag min första systemkamera, Nikon D3100. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du blogg?

Kommentar: