Some new stuff

 
Hur blir det så att mormor och morfar alltid har det man söker efter? Idag när vi var där på fika började jag snacka om att jag ville ha en gammal antik kamera, morfar försvinner ett tag och kommer sen tillbaka med denhär Kodak instamatic kameran från 60-talet som han har ärvt av sin mamma och som nu är i mina ägo! Hur cool som helst, även fast jag syftade på en lite äldre kamera. Men denhär blev ju till och med bättre! Gud vad coolt, tre generationer blir det som denhär har gått till idag, synd bara att den inte går att använda utan kassettband. 
 
Köpte även en ny bok på bokhandeln för några dagar sen, har aldrig läst nått av Jenny Han förr men tydligen så finns det en hel trilogi av denhär sorten som jag nog ska införskaffa så småningom. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du blogg?

Kommentar: