~ Things to do this summer ~

I början av året gjorde jag en sånhär "2014 bucketlist" typ med grejer jag ville göra detta året men tänkte även göra en för sommarn. Blir så långdraget med en för hela året och har jättemånga grejer jag vill hinna göra i sommar och tänkte dela med mig lite av det även fast jag kanske inte hinner göra allt och när sommaren är slut så återpublicerar jag inlägget och skriver lite om de punkterna jag har kryssat över.
 
 
1. Rida i solnedgången
2. Tälta
3. Läsa the fault in our stars
4.Springa på en äng i ösregn
5. Träna insane
6. Äta mjukglass på stranden
7. Rida barfota
8. Gå på loppis
9. Ligga under en bar himmel och kolla på stjärnorna
10. Ha piknik
 
 
11. Åka på roadtrips
12. Avstå från internet i 48 timmar
13. Göra något jag aldrig gjort tidigare
14. Börja kolla på en ny serie
15. Bada i havet
16. Ha ett vattenkrig
17. Stanna bilen för att gå ut och fota
18. Ta en surfinglektion
19. Plocka snäckor
20. Grilla med vänner
 
 
 21. Ta kontakt med en gammal kompis
22. Grilla marshmallows
23. Baka en sockerkaka
24. Cykla 25 mil
25. Lära mig några meningar på något nytt språk
26. Gå på bio
27. Prova nån ny frukt
28. Skapa en sommarplaylist
 

Postat av: Saragunmarie

Vilken rolig bucketlist :) Hoppas du hinner med så mycket som möjligt!

2014-06-24 @ 09:13:25
URL: http://saragunmarie.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du blogg?

Kommentar: