Home is wherever i'm with you

 
Eh ja.. Melros vart pigg idag! Släppte henne i en annan mindre hage så att vi kunde leka istället, hon hade andra planer och kutade runt som en stolle! Ni skulle sett kossorna på andra sidan vägen, lika galna dem! Men jag klagar inte, första gången jag har lyckats plåta henne i galopp.. Annars så myste vi bara, jag sprang en runda i skogen och jag plockade även stenar i paddocken. Red ju även Fjölnir idag vilket gick jättebra. Måste verkligen ta tag i att rida Melros lite mer nu i vår så vi kan hålla igång i sommar, men samtidigt så har jag inte alls någon motivation till att rida oftare, tråååkigt..
 

Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

När jag får egen inkomst ska jag garanterat skaffa en islandshäst jag med ♥

2014-03-31 @ 07:36:01
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Postat av: Sofia Krantz

Superfina bilder verkligen! :) Verkar så himla mysigt.

2014-04-05 @ 07:27:14
URL: http://sofiakrantz.webblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du blogg?

Kommentar: