1 år med bästa Melros.

Veet ni? Igår så har jag hart Melros i 1 helt år! Vet inte riktigt hur jag ska sammanställa dehär månaderna med Melros, men en sak är säkert och det är att jag aldrig skulle vara samma hästmänniska idag ifall jag inte hade haft möjligheten att ta hand om henne för hon har lärt mig så sjukt mycket. Förra sommaren  red jag och hanterade hästar enligt det traditionella hästtänket och det var inte förns hösten 2013 som jag verkligen tog ett steg utanför den bubblan. Från att gå från att vara olastningsbar och ta över 1 ½ timme att få in och ändå behöva använda lina i slutet till att kunna gå in på första försöket i transporten är en sån stor framgång jag bara skulle kunna drömma om tidigare. Eller att kunna springa med henne lös bredvid mig över hinder, eller att hon faktiskt efter 11 månader kommer till mig i hagen. Det är stort, för mig och för oss. Det är framgång. 
En busbild från i vintras, hahah..
 

Men jag är så himla glad att jag har fått spendera detta året med Melros, ifall det blir 12 månader till kan jag tyvärr inte svara på, men jag hoppas på det iallafall. Jag är även jätteglad att jag har fått chansen att träna för bästa Tina Kolhammar och att jag ska på kurs hos henne i Augusti med, samt att jag och Mellis har fått vara i Boås och tränat där med. Även fast jag  inte har de bästa träningsmöjligheterna där jag har Mellis, så har jag ändå lyckats skaffa träningsmöjligheter även fast det har inneburit att min morfar har fått köra mig och Mellis tidiga helgmorgonar för att vi ska kunna träna och utvecklas. 
 
 
Lastträning i Boås. 
 
 
I love you all the way to the part of space that astronauts and even scientists haven't discovered yet. ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du blogg?

Kommentar: