Did i ever wake up?

 
Okej alltså detta är typ helt sjukt att denhär boken  nu är i min ägo. Har velat ha den sedan December men har aldrig trott att mina föräldrar skulle vela köpa  den eftersom man måste beställa den från USA men för ca 1 vecka sedan så klickade vi hem den och i fredags så kom den! :') Den är bara 79 sidor men det är de bästa 79 sidorna jag någonsin har läst. (hihi ja, den är redan utläst.) Det är liksom en sån bok jag hade kunnat läsa 100 gånger om utan att bli uttråkad. Detta är den boken som kommer hänga med mig vart jag än går i sommar och jag kommer läsa den om och om igen överrallt! Funderar även att ta med den till Polen och läsa den på flyget men är så rädd att jag kommer slarva bort den, kommer typ få binda fast den runt magen eller något,haha! 
 
Iallafall så handlar den om hur man ska ta kontroll över ens liv och att positivt tänkande kan leda till bra saker. Han skriver också lite om hur han började tänka positivt och om hur hans motgångar har gett ännu bättre framgångar. Det är svårt att beskriva om vad boken handlar om men den är bara så grym så jag rekommenderar er alla att läsa den! Den finns på modsun/store-didieverwakeup och kostar runt 170 svenska kronor.
 
 

Postat av: Molly

Såg en video om den där boken igår, och nu dyker den upp här också haha. Den verkar vara bra!:3

2014-05-04 @ 13:20:22
URL: http://nordwest.blogg.se
Postat av: Lina

Å, det lät som en bra bok! :-)

2014-05-04 @ 20:07:41
URL: http://systerkatt.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du blogg?

Kommentar: