Sweet sun

 
(mitt fina kokosnöt skal som har blivit en smyckeshållare, jag med ett hål i örat, min 70-tals kamera med negativ)
 
Skickade ju in en filmrulle med bilder från den gamla kameran för några veckor sedan och i Torsdags så fick jag tillbaka bilderna! Bara att det inte var några bilder i brevet.. Väldigt skumt, kollade på kameran igen och inser att linsen, den som sitter bakom rullen inte öppnar sig när man trycker av. Man kunde sätta in batterier i kameran men vi trodde det bara var till blixten. Ska fixa nya batterier o se ifall det går bra då, himla synd att jag inte märkte det innan haha.. 
 
Idag var jag i stallet och höll lektion för några ungar i stallet. Himla våghalsiga var dem. Det skulle gå fort och gärna över hinder med :D Kom inte ihåg att jag var sån när jag red på ridskola, då var det typ tvärtom haha! 
Annars idag så jag jag beställt en Fujifilm instax mini 8 kamera! Grymt kul ska det bli att testa, blir ju som polaroid bilder fast i ett lite mindre format. Jag ska även börja töja örat igen, var uppe i 10mm för några år sen men slutade av nån anledning men blir nog att beställa lite nya. Rätt glad är jag iallafall över att töjningen på bilden fortfarande passar, tror den är runt 3-4mm. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du blogg?

Kommentar: