Hur bloggar man?

Det är ungifär så jag känner efter att inte ha bloggat regelbundet på flera veckor nu. Är det ens nån som är kvar här? Haha, måste verkligen bli bättre på dethär! Här hemma är allt julpynt uppe, alla julklapparna inslagna och varm fudge påväg att svalna. Vad ska jag nu göra de 17 resterande dagarna tills jul? Ändå känns det rätt skönt att ha fixat allt, så nu fattas det bara att köpa en julklapp till mig själv med, höhö.. 
Bjuder på lite fler bilder från jul på liseberg för nån vecka sen, så sjukt mysigt det är! 
 
 
Vi åkte även en karusell jag och min syrra, shiiiieet man känner sig som en 10-åring igen! Skrek under hela turen och hon skrattade som in i helvete. Även fast hon är 10 år äldre än mig så hade hon minst lika roligt. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du blogg?

Kommentar: