Du och jag ♥

 
Har ju börjat hålla ridlektioner för en tjej i stallet och i fredags när hon var där och red hade jag Melros i paddocken samtidigt för att kunna leka lite med henne under tiden. Har inte lekt alls mycket de sista veckorna så tyckte det var på tiden. Men det kändes så himla bra, det var som att vi var synkade tillsammans. Jag kunde ha henne lös i paddocken medans Ida och Blökk kunde trava runt oss utan att Melros ens la en blick på dem. Det var verkligen magiskt, vi kunde trava bredvid varandra, hon stannade när jag stannade och en gång när hon gick iväg lite så räckte det att jag kollade på hennes bakdel och hon vänder sig och kommer tillbaka igen. 
Hon är verkligen nått extra!
 

Postat av: Sofia Krantz

Så fin bild! :D

svar; Receptet är lite inspirerat av http://www.thisrawsomeveganlife.com/2013/09/cinnamon-rolls-with-coconut-frosting.html fast utan frostingen och lite andra små ändringar.

2014-10-07 @ 19:47:46
URL: http://sofiakrantz.webblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du blogg?

Kommentar: