hästlös

 
Tänkte för en gångs skull göra ett riktigt blogginlägg vilket kanske var ett tag sen.. Har väl igentligen inte bloggat bra någonting dethär året men nu är det slut med det! Mycket har förändrats det här året som jag aldrig kunde ana. För det första så är jag nu mera hästlös, vilket ni säkert har märkt och det känns förvånansvärt skönt! Men jag har även blivit vegan. Ett mål jag hade för det här året var att ha en vegetarisk månad. Tankarna gick u huvudet om att försöka att vara vegan men 'nej fy det skulle ju aldrig gå' tänkte jag och säkert de personer jag berättade det för. Men efter lite mer tänkande och research angående veganism så kände jag att det inte alls var så galet som jag tidigare tänkte. 
 
Så nu, cirka 2 månader senare så har jag insett att det var det absolut bästa alternativet jag någonsin har tagit. Faktiskt. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du blogg?

Kommentar: