2014 bucketlist

I februari förra året skrev jag ju en "2014 bucketlist" här på bloggen, om grejer jag ville göra och uppleva. Så nu hade jag tänkt att göra en återblick av min bucketlist, hur mycket som egentligen har blivit gjort. Bucketlisten hittar ni HÄR.
 



Jag har börjat lyssna på Mod Sun och det är även han som har fått mig att se på positivitet och lycka med helt andra ögon. upptäckt min inre hippie. för första gången åkt utomlands till Polen. badat i havet. köpt inte bara ett par vans utan två. (vans4life) läst en bok av John Green. gått på bio. upptäckt ny musik. cyklat till stallet. ridit barfota. fyndat en jordglob på en loppis. gått en libertykurs med Mellis hos bästa Tina Kolhammar. fotat westerntävlingar. blivit mer ekologisk. legat under en bar himmel och stirrat mig blind på stjärnorna.
några pics från sommras
varit lycklig. fått en bättre relation till Mellis. sett Harry Potter filmerna. sovit i stugan med Isabella. pratat minnen med farfar på sjukhuset. surfat för första gången. utökat min fotovägg. läst Mod Suns bok. köpt mig en kind of polaroid kamera. blivit bestulen på min kamera. köpt en ny kamera. åkt flygplan för första gången. kollat på solnedgången med en kär vän.
 
haft picnik i ett torn med bästa vänner en sen sommarkväll. fått luddiga och goa minnen med massa gött folk en sen sommarkväll vid en sjö med alkohol. hittat en passion för att resa och upptäcka nya saker. sagt farväl till min älskade farfar. börjat samla på gamla kameror. ätit nutella för första gången. det var äckligt och ska aldrig ätas igen. startat en drömjournal. hittat nya bloggar. blivit retweetad av Mod Sun. DET VAR EPISKT. kollat på solnedgången med Mellis en sen kväll i Mars. 

Postat av: Neapocalypse - klickerträning och unghäst ・゚♥ ✞

Shit vad du har levt!! <3

2014-12-19 @ 18:30:30
URL: http://neapocalypse.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du blogg?

Kommentar: