En jul lista

1. Bästa med julen? Att jag fyller år den 23e, mormors julmat, snön (pls be there), julpyntet, den mysiga julkänslan och att familjen är samlad. 
2. Favorit vinterljus? Absolut yankee candles, doften spelar inte så stor roll, alla deras ljus luktar gott.
3. Favorit julfilm? Vet inte så många julfilmer :( men kanske elf, ensam hemma och nån av Astrid Lindgrens barnfilmer.
4. Favorit julmat/godis? Mormors köttbullar och jansonns frestelse omg i'm in heaven typ, sen är ju fudge, tomteskum och rocky roads rätt goda med.
5. Vad har du önskat dig i julklapp? Ska ärligt säga att jag typ har glömt vad jag har önskat mig, förutom en gammal polaroid kamera och lite pengar.
6. Vad är din favorit dekoration för julen iår? Får nog bli min söta lilla plastgran prydd med glitter, candy canes och vans julgranskulor. 
7. Favorit julsång? Åhh, julsånger. <3 Typ, Happy Xmas - John Lennon och Driving home for christmas - Chris Rea.
bilder från tumblr

Postat av: Neapocalypse - klickerträning och unghäst ・゚♥ ✞

Jag gillar Fairytale of New York :D

2014-12-10 @ 13:44:57
URL: http://neapocalypse.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du blogg?

Kommentar: