Wishing for snow

 
 
JA ÄNTLIGEN ÄR DECEMBER HÄÄR! Alltså är det bara 21 dagar tills jag fyller år nu, wiiieee. I lördags var vi på Liseberg där det var väldigt mysigt och juligt och första bilden är därifrån. Har även fått en adventspresenter av min snälla syster som jag får öppna varje söndag tills jul. I söndags fick jag en bild på farfar som ung somhon hade kopierat och skickat till fuji för att skriva ut. Frågade ifall jag kunde få bilden när vi kollade på dem innan begravningen och tyckte den var så härlig och visade farfar i sitt rätta jag.♥
Idag slutade vi vid 13,00 så åkte hem och gjorde lite pannkakor, fast prövade med lite egna igredienser och bytte ut mjölken mot Oatlys choklad havremjölk som är helt underbar. 
 
 
 
 

Postat av: Molly

Åh, första bilden är helt magisk!

2014-12-03 @ 08:53:30
URL: http://nordwest.blogg.se
Postat av: ida foto. ♛

åhhhhh, älskar första bilden, fantastiskt fin!! :'D och va gott de ser ut på andra bilder :')
sv; taack :D hahah nej, de går verkligen inte!! ;)

2014-12-07 @ 17:30:54
URL: http://prinsesc.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du blogg?

Kommentar: