today's snapshots

Förlåt för så dålig uppdatering de senaste dagarna, men har varken haft nya bilder att visa eller något intressant att skriva om. Igår sov jag över hos mormor och morfar, hjälpte morfar att måla (högra bilden) och kollade även i gamla fotoalbum från sent 1800-tal som min morfar hade ärvt av någon släkting. Dem bor ju på landet så det är riktigt skönt ibland att få komma dit och bara koppla av. När jag kom hem där ifrån idag vid 12-tiden så cyklade jag till Boås för att jobba lite.(bilden till vänster-cyklade dit.) Håller nämligen på att fixa med ladugården och imorgon blir det att tvätta den med högtryckstvätt. 
 
Och vet ni en till sak? Jag har beställt 2 gamla kameror från blocket. Förhoppningsvis kommer dem på fredag skulle jag tro, är jättetaggad! Har ju redan två styckten så det blir kul att ha lite tillökning i samlingen. Ska även se ifall jag kan köpa film till en av dem, hade ju varit hur coolt som helst att kunna fota med den lixom! Googlade lite på dem innan och den ena är från 1956 och den andra från början av 60-talet. Spännande! :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du blogg?

Kommentar: