how to be happy rule 0448; learn to breathe

 
Blev nyss påmind åter igen när jag kollade igenom mina bilder för att hitta någon mer vintrig bild jag kunde lägga upp på bloggen och inser att nej, jag har inga vinterbilder på datorn, eller vår bilder, eller några gamla bilder från innan sommarn för juste min data blev ju stulen och sen har man ju aldrig säkerhetskopierat sina bilder. Sad moment.. 
 
Så får bli dessa två bilderna från november på Fengur och Fjölnir. Nu är det bara 1 vecka kvar tills MAAAH BIRTHDAAY och är fett taggad, typ. Tror nog att det är dags att sammanfatta årets bucketlist och även göra en ny för nästa år. Bucketlist's är mycket roligare att göra än att hålla en massa nyårslöften som man ändå har glömt bort två veckor in i Januari..

Postat av: Neapocalypse - klickerträning och unghäst ・゚♥ ✞

Åh så fina bilder! <3

2014-12-17 @ 20:04:06
URL: http://neapocalypse.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du blogg?

Kommentar: