I'm thinking of good vibrations

 
Blev en god blandning av bär imorse till frukost och idag blir det en lugn dag hemma då vi måste fixa lite grejer  cauuseee it's ma birthdayy imorn! Har även märkt att jag fortfarande har en sommardesign men deprimerande nog har jag knappt fotat alls på fritiden de senaste månaderna då all insperation har försvunnit mest tack vare fotolektionerna tror jag.. Hoppas det kommer lite snö snart så man kan fota lite vinterbilder med Mellis. 

Postat av: Neapocalypse - klickerträning och unghäst ・゚♥ ✞

Hej! jag gjorde chiapudding för någon dag sen, satte i två matskedar honung och kakao i det också, det blev som chokladpudding!! Med massor av banan till och toppade med oboypulver, haha! Superbra för magen märkte jag, hahahaha <3

Svar: Åh vad gott! Gjorde chiapudding fast med choklad havremjölk istället vilket ock blev lite chokladpudding aktigt. Visst är det gott!! Äter chiafrön till typ allt nu haha!
Emma Erlandsson

2014-12-22 @ 18:30:35
URL: http://neapocalypse.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du blogg?

Kommentar: