Lost out at sea, finding out who I am

throwback 2013 - Finaste Magika ♥
 
Hittade dehär bilderna på min gamla foderhäst Magika på ett gammalt usb-minne. Tyckte dem var så fina att jag kunde återpublicera dem. Saknar verkligen henne, den kärleken jag kände till henne har jag ännu inte känt till Melros, antagligen för jag inte gillar dem på samma sätt. Men Magika var verkligen något extra, fanns inget jag inte kunde göra för henne och jag önskar verkligen att jag hade haft de hästtänket jag har nu,då. Kom ihåg sista gången jag såg henne när jag pussade henne hejdå i transporten, gick upp vid 5 en skolmorgon för att få se henne en sista gång och få lasta in henne i transporten. Älskade häst. ♥
 
Föresten så har jag faktiskt börjat kolla på Harry Potter! Har bara kollat små filmsnuttar av Harry Potter innan men kände nu att det var dags att börja kolla på alla filmerna. Såå grymt bra dem är! Kanske blir dags att läsa böckerna med sen :D
 
 
 

Postat av: Molly

Du har såååå mycket bra framför dig angående Harry Potter. Enligt mig är de de bästa filmerna och de bästa böckerna, ever. Join the Hp fandom!:')

2014-07-27 @ 13:42:12
URL: http://nordwest.blogg.se
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Åh jag vet hur det känns! Så var det med min medryttarhäst Ida, så speciell <3<3

2014-07-27 @ 14:05:44
URL: http://neapocalypse.blogg.se
Postat av: Sofia Krantz

HARRY POTTER ÄR DET BÄSTA SOM FINNS ASDGFKAFHEKN!

2014-07-28 @ 13:10:19
URL: http://sofiakrantz.webblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du blogg?

Kommentar: