Slå mig hårt i ansiktet så får jag känna att jag lever.

Haha gud vilken rolig dag vi har haft på High Chaparral! Tog exakt 750 bilder, åt hamburgare vilket jag inte gjort på ett snabbmatställe NÅNSIN (lixom what?!) det var så gott så jag köpte en till HAHA. Isabella köpte faktiskt en jättesnygg cowboy hatt med och jag tvingade henne ha på den på vår fina selfie, hihi. Jag fick även med mig 2 jättefina drömfångare hem och lite rökelser <-- asså gud vad gott det luktar! Vi tog även 4 sånna bilder (wanted dead or alive) bara för att vi båda skulle få 2 fuckfejs bilder och 2 fina bilder haha. 
 
Himla tråkigt att RHC bara är 1 vecka om året, tänk att jag faktiskt måste vänta 365 dagar på detta igen?! Skandal.
 
Nu har jag nog även suttit sen halv 5 och redigerat vilket är typ i 5 ½ timmar. Alla bilderna är iallafall klara och nu är jag redo för nästa "fotojobb" imorgon då jag ska fota unghästkurs hos Tina. Och vet ni?! Jag har äntligen fått en ny laptop ♥ ♥ ♥ Känns så sjukt underbart så det är inte sant då jag fått sitta vid min gamla slöa stationära dator i några månader nu. 
Ha de gött så ses vi,

Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

ÅH NÄ FYFAN VAD KUL DET VERKAR

typ westerntävlingar???!??!??! omg

2014-06-28 @ 23:54:44
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Postat av: Molly

Åh herregud vad roligt att få åka till Chappen! Jag lever genom andras bilder haha, det ser riktigt lovande ut! Ser fram emot att få se dom!:3

2014-06-29 @ 10:48:20
URL: http://nordwest.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du blogg?

Kommentar: