Love life and life will love you back. ♥

 
 
 
 
Blev faktiskt en ridtur idag, kom knappt ihåg när vi red senast men efter idag så måste jag nog säga att det inte är något vi ska göra än på ett tag ändå. Ähhh, gud vad tråkigt det är! :P Måste nog hitta lite motivation till det innan jag hoppar upp igen, men det går så himla bra nu från marken så har helt och hållet glömt att man ens kan rida typ hahah! Kanske blir en skogstur i veckan ifall det är fint väder eller nått..
Men mamma var iallafall med och fotade idag, jättekul eftersom sist nån fotade oss så låg det snö på marken! 

Postat av: Sofia Krantz

Så himla härliga bilder. Tycker ljuset är himla fint verkligen. Och ni är så otroligt fina tillsammans verkligen. :) Och det är roligt att se någon som kan aktivera sin häst utan ridning och visa att det är möjligt. Folk är lite för inne i att hästen MÅSTE ridas 6 dagar i veckan men det finns ju så mycket mer man kan göra. Kul att höra att det går bra för er i alla fall.

Svar: Åh tack så himla mycket! jag håller verkligen med dig, både jag och Mellis lär oss mycket mer från marken än från ryggen och för att bli duktig på att rida måste man först vara duktig på kommunikationen från backen! :)
Emma Erlandsson

2014-03-16 @ 11:59:17
URL: http://sofiakrantz.webblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du blogg?

Kommentar: