53. Surfa

Idag har jag gjort nånting jag har velat göra väldigt länge, - jag har lärt mig att surfa! Var så sinnes kul, dock lite svårt att komma upp och stå på brädan i vågorna även fast det var lite enklare att hålla balansen när man väl hade kommit upp. ( Inte för att jag kom upp så många gånger heh) Men känslan när man får en bra våg var grymt även fast man låg på brädan eller stod. Bjussar även på en väldigt fin bild på mig o brädan haha!
Tänker absolut surfa fler gånger och önskar att jag en dag kan surfa när jag vill och hur mycket jag vill. Så kul!
 
 
 

Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Det var inte den lilla brädan!
Men fasen så kuuuul! <3 Vart är du? =)

Svar: Haha nä en rätt stor bräda men desto duktigare man blir desto mindre blir brädan. Vi surfade i Halmstad! :))
Emma Erlandsson

2014-09-27 @ 21:49:25
URL: http://neapocalypse.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du blogg?

Kommentar: